23 nov. 2011

Bakvända kotten...

Jag gillar mina bakvända kottar... Nu fick det bli en krans som
består av en kransstomme av styrox (frigolit).

Klippte av "toppen" av kotten, så blev det lättare att få kottarna
att sitta tätt och limmet fäste bättre...

Målade med en grundfärg som gick att späda ut med vatten...

Det lilla hjärtat kommer från Mosa Interiors... Besökte affären
och blir alltid lika glatt överraskad av hur stämningsfullt och 
vackert de lyckas ställa ut sina produkter...

Nu skall lilla julstomten fixa lite...
Kraam
Sanne


19 kommentarer:

Fru B sa...

Dina "bakvända kottar" är väldigt dekorativa : )

Tinis vita hem sa...

Så flitig du varit, din kottkrans blev jättefin!
Vi ses!
kram Tini

Ninette sa...

Smart idé det där med att vända på kottarna! kransen blev jättefin

Elsa och Helena sa...

Hittade din fina blogg genom Nyanser av Vitt. Jag läggger dig i min blogglista så jag kan återvända:) KRAM Helena

Jenny sa...

Superfint!! (som vanligt...)
Ha en skön kväll, kram Jenny

Photo by Maria sa...

Tänk att så enkla pyssel kan bli så fint =)

Ha en fin kväll..

Kram Mia

Rapport till Vänfors sa...

Den kransen tyckte jag var riktigt fin, vilken toppensmart ide.

Kram Annika

Vi i Villa Ville kulla sa...

Helt ljuvlig grankottekrans!!!!!
Vilken fantasi du har!!!
Beundransvärd!!!
Kram Lotta

Riitta Sinikka sa...

Oi,miten kaunista!

Nette Cecilia sa...

Jättefin din krans ,kram Nette

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vilken vacker krans du har gjort!!!
Stor Kram Annelie ♥

Lyckoslanten sa...

Det där skulle jag nog aldrig få till och aldrig så där snyggt! Du koras härmed till pysselmästare nummer ett! ♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tänk att bakdelen på något kan bli så fint! ;)

Kram kram

Anonym sa...

Hej Sanne!
Vilken härligt kreativ och inspirerande blogg du har... jag är såå glad att jag hittat hit. Känner hur det kliar i fingrarna att få dra igång lite pyssel redan ikväll men jag får hålla mig tills imorgon...då är jag som tur är ledig :)Kommer snart tillbaka o hälsar på..
Varma hälsningar Gunilla

Ninnis sa...

Så underbart pyssel som dessutom är "nästan" gratis...=)

Kram Ninni

En vacker vardag sa...

Gillar dina flitiga fingrar! Du gör så mycket fint hela tiden. Vad roligt att du gillar scarfen, jag är glad att den landade hos dig.

Ha det gott nu inför lillajul! Kramar

Tiina sa...

Ihastuttava käpykranssi <3!

Regina sa...

Vilken fin ide :)

Pia sa...

Man blir ju helt stum....

Kram på dig!
-Pia-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...