9 mars 2013

Rosa...

Solen har lyst från klar himmel och lite pastellfärg har 
smugit sej in hos oss i form av en blomma...

Äggen som jag gjöt för en tid sedan påminner om att vi
snart har påsken här...

Idag har jag fått vara med och kolla på kök... Vi hade 
turen att få en försäljare som gav oss idéer och tips vad 
man skall tänka på då man planerar ett nytt kök i ett 
hus... Det är nog inte jag som skall ha kök utan den
yngre generationen...

Önskar er en skön kväll med Melodifestivalen...
Kraam
Sanne

6 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Underbara bilder!
Tusen tack för allt vackert du visar!
Bästa helgen till dig!
Kram Raina

Anonym sa...

Hej!
Vilka vackra gardiner! Får man fråga varifrån de är köpta? Ha det gott!

Så Vitt Jag Vet sa...

Gardinerna är köpta på Eurokangas för några år sedan...

Anette Ryan sa...

Tänk vilken skillnad det gör med bara en liten blomma så där. Så rosa och intensiv i sin färg. Tack för rar kommentar hos mig. Jag skickar gärna över lite värme till dig. Har så det räcker och blir över!! ;-)
Här kommer det......
Kram Anette

Lyckoslanten sa...

En rosa blomma är pricken över i:t där! Det är mycket att tänka på vid ett husbygge. Önskar dig en solig dag! ♥

Veronicas Lantliv sa...

Så vackra bilder du visar. fint med rosa blomman som bryter av lite. Ha en bra söndag. Kram Veronica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...