15 juni 2013

Tryck på en gammal låda....

Här kommer flere bilder på vad mina kursdeltagare 
fixade på kursen... Här är det en gammal grånad låda
som fick nytt liv i form av skyltar...

De här skyltarna gjorde en deltagare till sin väninnas
stall... Så skyltarna med  hästarnas namn som skall hänga
 över boxarna... Kan tänka att väninnan blev nöjd.

Klädhängarskydd av ett gammalt dynvar, som var ett 
loppisfynd. Oroligt fina produkter gjorde mina deltagare.
Sade att det var nog den bästa "klassen" som jag någonsin 
haft och kommer att ha...

Kraam
Sanne

Vaspåse på en vinflaska...


7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Sååå himla fina saker....
Önskar dej en fortsatt trevlig helg!!
Kram bia

Reidunn sa...

Så fine ting de har laget!!
Nydelig kleshengerbeskytter:)
Ha ei fin helg:)
Klem Reidunn

AnniK sa...

Voi miten kaunis on tuo vanhasta tyynyliinasta tehty henkarinsuojus :)

Tinis vita hem sa...

Hängarskyddet är helt ljuvligt! Nu måste jag spana efter gamla örngott :)
Ha en fin söndag!
kram Tini

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

så fina saker det blev gjort! Skyltarna är hur fina som helst.
Ha en fin dag.
Kram Jennie

Drömgården sa...

Hitta in till dig här via en annan blogg. Har tittat runt lite och fick sån inspiration! Jättefin blogg har du, och nu satte jag till dig i min blogglista så att jag enkelt kan återkomma :)

H. Kitty

Pia sa...

Ljuvliga saker ni gjort!!! Min lista är lång, om jag skall hinna med allt du visat (ja, jag tänker prova på en hel del. Jag har nu stålull i ättiksblöt..)!

Kramen vännen!
-Pia-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...