5 okt. 2013

Stickat i höstfärger...

Garnet jag beställde från Iceyarns är jag super nöjd med.
Mössa och en tjock halsduk som kommer att värma i vinter-
kylan stickade jag av garnet...

Mössan rev jag upp säkert 3 gånger innan jag blev 
ens lite nöjd... Stickade med tians stickor, så ganska
snabbt gick det...

Mönstret skall jag försöka skriva ihop snart, men har lite 
garn kvar av de 400 gr ( 4 nystan ) som jag beställde... Så
 nu stickar jag upp de sista av garnet...

Önskar er en härlig höstlördag ! 
Kraam
Sanne

3 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Mössan och halsduken blev ju riktigt fina :)
Trevlig lördagskväll!
kram Tini

House and Garden by Bia sa...

Gud så snyggt det blev....och så fin färg dessutom;)
Ha en fin söndag!
Kram bia

Lyckoslanten sa...

Duktiga du! Undrar vad du räknar som snabbt och hur länge det där skulle ta för mig även om jag inte har tummen helt i handen ;o)
Ser skönt ut! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...