3 sep. 2014

Lamp-DIY...

Hade en fin ide hur jag skulle göra en lampa, men 
hela iden höll på att stranda då jag inte hittade 
den rätta lampan (gödlampan)...

Råkade gå förbi Clas Olsson idag och där såg jag 
den perfekta "lampbollen"...

 Nu står hela lampan klar med sin nakna "lampboll"...

Detta inlägg är mitt 1003 publicerade inlägg... Hade tänkt 
uppmärksamma då jag gled över 1000 sträcket men glömde 
själv att kolla, så nu är det redan över 1000. Jess!
Kraam
Sanne

Så här såg lampan ut då 
jag hittade den på loppis.

7 kommentarer:

AnniK sa...

Upea muutos!

Ninnis sa...

Snyggt....grattis till oss som fått njuta av dina 1003 inlägg....grattis även till dig....=)

Kram Ninni

Tinis vita hem sa...

Det blev en skojig lampa! Grattis till 1000+ inlägg :)
kram Tini

Aquilejans sa...

Fin lampa och Grattis till över 1000 inlägg :)
Kram Malena

Gerdis sa...

Snygg lampa! Clas Olsson är en bra butik, mycket "bra och ha" grejer där.
//Gerd

artemanoCReativ & ¡ánimo! sa...

Bien hecho, buena idea! :o)

Mil besitos, Christl

vardagsvitt sa...

Hej
Oj tänk vad man kan fynda på loppis och sedan skapa någonting alldeles unikt!!
Härlig unik lampa :-)
Kram Marith

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...